امیر عابدزاده
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 8:37 | نویسنده : سهند

دوست دارم مثل پدرم نفر اول پرسپولیس شوم

امیر عابدزاده پس از تساوی بدون گل برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: من تابع تصمیم کادر فنی هستم و مشکلی با این مسئله ندارم، امروز پرسپولیس خوب بازی کرد البته من در دربی نبودم و مشکلی با این مسئله ندارم.

وی ادامه داد: من به آینده امیدوارم و دوست دارم مثل پدرم روزی دروازه‌بان اول پرسپولیس شوم با همه رفاقت دارم و از تجربه همه بازیکنان پرسپولیس استفاده می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

dena
ساعت14:28---16 بهمن 1391
من که مطمئنم شماره 1پرسپولیس میشه...ولی فک نکنم به این زودیا! بعد از اینکه حقیقی بازنشسته شه!
راستی یه موضوع مهم کشف کردم!
میدونستین اسن زن فرناز مجیدی هم فرنازه؟؟؟؟؟؟:
تفاهم بیداد میکنه!
اپم یادت نره بیای...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: